نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : پنج شنبه 29 مرداد 1394برچسب:,

طرح رایتل برای دانشجویان

کشور ما امروزه دارای سه اپراتور فعال در زمینه ارائه خدمات موبایلی می باشد که در رقابت تنگاتنگی باید یکدیگر قرار دارند و هر روز طرح ها و سرویس های جدیدی را به منظور جلب توجه مشترکین ارائه می کنند. بعضی از این طرح مختص قشر خاصی از جامعه می باشد و حالا رایتل سیم کارت دانشجویی خود را برای قشر دانشجوی کشور ارائه داده است. با استفاده از این سیم کارت شما می توانید در هزینه ها و شارژ رایتل خود بسیار صرفه جویی نمایید. برای آشنا شدن با این سیم کارت ها و همچنین نحوه خرید و شارژ رایتل مورد نیاز آن و جزئیات این سیم کارت ها با ما همراه باشید.

با شروع شدن سال تحصیلی جدید رایتل نوع جدیدی از سیم کارت های خود را مخصوص دانشویان کشور به همراه هدایای زیادی به منظور کاهش فشارهای ناشی از خرید شارژ رایتل برای این گروه از افراد جامعه تدارک دیده است.

در طرح جدید رایتل که مخصوص دانشجویان سراسر کشور است میتوانند 12 گیگابایت اینترنت، 30 هزار دقیقه مکالمه درون شبکه و 30 هزار پیامک درون شبکه هدیه بگیرند. با 12 گیگ اینترنت رایگان شما می توانید به شکل قابل توجهی مصرف شارژ رایتل موبایل خود را کمتر مصرف کنید.

به نقل از روابط عمومی رایتل، با توجه به شروع سال جدید تحصیلی، رایتل با ارائه این طرح برای دانشجویان، بهره مندی از خدمات ارزان را برای این دسته از مشترکین خود میسر کرده، تا بتوانند از خدمات ارزان بهره ببرند.

رایتل در وبسایت خود نیز اعلام کرده است که این طرح از اول آبان ماه آغاز شده و تا مدت محدودی ادامه دارد. تمامی دانشجویان سراسر کشور میتوانند اقدام به خرید سیم کارت های اعتباری رایتل با ویژگی های خاص نمایند تا در مصرف شارژ رایتل آنها صرفه جویی شود.

شارژ رایتل

به یاد داشته باشید که برای دریافت این سیم کارت ها نیاز است که کارت دانشجویی ارائه شود و همچنین مبلغ 20 هزار تمان نیز پرداخت شود. در این طرح سیم کارت های اعتباری با هدایای بسته ی سه ماهه به مشترک ارائه میشود.

همانطور که قبلاً اشاره شد، هدایای این بسته شامل 12 گیگابایت اینترنت، سی هزار پیامک داخل شبکه، 30 هزار دقیقه مکالمه درون شبکه همگی به مدت سه ماه خواهد بود که باعث کاهش هزینه ها و مصرف شارژ رایتل مشترک خواهد شد.
برای دریافت این سیم کارت ها ارائه کارت دانشجویی الزامی میباشد.

ما به شما دانشجویان کشور توصیه می کنیم که برای اینکه بتوانید به طور بهتری و موثرتری هزینه های تلفن همراه اول و شارژ رایتل خود را مدیریت کنید از اینگونه سیم کارت های رایتل استفاده کنید.

منبع: طرح جدید رایتل مخصوص دانشجویان

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:,

خرید شارژ اینترنتی همراه اول

روزهایی که تحریم های اقتصادی وارد شده از طرف استکبار جهانی زندگی را برای بیشتر هموطنان دشوار کرده و اقتصاد همچون رشته های درهم تنیده طناب گره خورده است همراه اول با طرح های نوآورانه خود سعی می کند که هزینه های خانواده ها را کمتر مصرف شدن شارژ همراه اول کاهش دهد یکی از این سرویس های همراه اول طرح روزهای گرم حرفی می باشد که در زمستان امسال از طرف این اپراتور به منظور صرفه جویی در خرید شارژ رونمایی کرد.

این طرح به این صورت عمل می کند که شما با خرید اینترنتی هزار تومان شارژ همراه اول می توانید 60 دقیقه به طور رایگان به سایر دوستان همراه اولی خود صحبت کنید و روزهای گرمی را از لحاظ گفت و گو در این روزهای سر زمستان سپری کنید.

همانطور که اشاره شد استفاده از این طرح ملزم خرید شارژ همراه اول می باشد و در هر روز تنها یک بار میتوانید از این سرویس بهره مند شوید توجه داشته باشید که همراه اول مانند سایر طرح های خود مثل بسته های ترکیبی هیچ روشی برای مشاهده میزان باقی مانده دقیقه های مکالمه خود ارائه نکرده است و پس از تمام شدن دقیقه های شما به هر میزان که صحبت کنید از شارژ همراه اول شما کسر خواهد شد و یا بر روی صورت حساب شما محاسبه خواهد شد.

برا اساس تحقیقات ما طرح جدید همراه اول با نام «روزهای گرم حرفی» از دیروز برای تمامی مشترکین در سراسر کشور فعال شد ، این طرح یک طرح زمستانی همراه اول می باشد .

مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول با پرداخت یک هزار تومان و خرید شارژ همراه اول می توانند 60 دقیقه مکالمه درون شبکه ای رایگان داشته باشند (دقت داشته باشید که اول میگه هزار تومان میگیریم 60 دقیقه رایگان صحبت کنید :D )

به گزارش ایتور، به نقل از اداره کل ارتباطات این شرکت، مشترکین می توانند از این تخفیف از ساعت 7 تا 23 هر روز قابل استفاده است. در این طرح نیازی به برقراری یک تماس به مدت 60 دقیقه نمی باشد، و مشترکین می توانند از این 60 دقیقه در تماس متفاوت استفاده کنند.

هر یک از مشترکین در هر روز تنها یکبار مجاز با استفاده از این طرح می باشند که بلافاصله پس از انتخاب، این تخفیف برای مشترک اعمال می شود و هزینه ی آن یا از شارژ همراه اول مشترک و یا در صورت حساب او ثبت میشود.

شما میتوانید برای فعال سازی این طرح از یکی از روش های زیر استفاده کنید:

۱- ارسال عدد ۳۳۶۱ به شماره ۱۱۱
۲- شماره گیری #۳۳۶۱*۱۱۱*
۳- ارسال عدد ۱ به شماره ۸۰۶۴

با استفاده از این طرح مشترکین اعتباری 3 هزار و 20 تومان و مشترکین دائمی 2 هزار و 420 تومان می توانند از تخفیف بهره مند شوند، با توجه به تعرفه ی دقیقه ای 57 تومان برای سیم کارت های دائمی و 67 تومان برای سیم کارت های اعتباری همراه اول.

شارژ همراه اول

مشترکین همراه اول توجه داشته باشند که همراه اول همچون بسته های تخفیفی گذشته ی خود راهکاری برای اعلام باقی مانده بسته خود در نظر نگرفته که ممکن است باعث افزایش هزینه ی قبوض مشترکین دائمی و تموم شدن سریع شارژ همراه اول کاربران اعتباری خواهد شد، پس در استفاده از این بسته ها دقت لازم داشته باشید.

از این قبیل مشکلات نیز برای طرح 55+5 همراه اول برای مشترکین رخ میدهد که در نتیجه منجر به اعتراض کاربران به پرداخت قبض صادر شده می شود .

من برای شما یک سری آموزش به منظور خرید شارژ اینترنتی همراه اول تهیه دیده ام امید است که لذت ببرید:

1) ابتدا به وبسایت etore.ir مراجعه کنید.

2) سپس به قسمت خرید شارژ همراه اول مراجعه نمایید در این بخش شما می توانید به صورت اینترنتی شارژ برای سه اپراتور ایرانسل، همراه اول و رایتل تهیه کنید.

3) سپس نوع اپراتور خود را انتخاب نمایید که در اینجا همراه اول می باشد.

4) سپس شماره موبایل خود به همراه ایمیل و مبلغ شارژ مورد نیاز را وارد نمایید و سپس با استفاده از دکمه پرداخت به صفحه درگاه بانکی منتقل خواهید شد.

5) پس وارد مشخصات حساب خود و تکمیل خرید به وبسایت ایتور منتقل خواهید شد و می توانید کد شارژ همراه اول خود را مشاهده نمایید.

منبع: روز های گرم حرفی با همراه اول

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : پنج شنبه 1 مرداد 1394برچسب:,
جملات زیبا

دو با جناق بنام کافی و نعمت سوار یک خر بودند . نعمت گفت اگر یک خر دیگر بود کافی بود . کافی گفت همین هم که هست نعمت است .

جملات زیبا و عاشقانه

یا ابوالفضل چیست ؟ واژه ای که اصفهانی ها هنگام ورود مهمان / اردبیلی ها برای بلند کردن اجسام سنگین و حیف نونا از آن در پیچها به جای ترمز استفاده میکنند .

متن های زیبا

آیا می دانید میزان پاسخ مثبت دختران به بوق زانتیا 60 درصد بیشتر از انواع پژو میباشد ؟ ( روابط عمومی شرکت سایپا)

جملات زییا از وبسایت جوک لند

اگه پاهات درد میکنه و بیشتر مواقع خسته ای ، واسه اینه که روزی هزار بار تو خاطرم میای و میری ...

منبع: jokland.ir/cat/65

برچسب‌ها: